Saturday, December 3, 2011

going down memory lane.




HOLA migos !


yeah , akhirnya SPM DAH TAMAT. gila lega siot exam dah habis.dah hilang dah segala kecut perut aku.nak Maggi pon dah boleh.nak online sepoloh jam pon rasa relax je.dah tak de benda nak ditakutkan.kecuali result je la kan.--". now i can let my hair down and enjoy 3 months of freedom .
walaweyy,gila bapak boring duduk terperap dalam rumah tak buat pape.aku dah sign kontrak dengan mak aku  jadi pembantu dia sepanjang cuti.dan jadi cikgu Akif.

aku dah tak sabar nak keluarkan semua buku-buku rujukan aku . buat menyemak bilik je. so,lepasni buku-buku tu akan disedekahkan pada cousins aku yg lain.tapi yang jadi masalahnya,mana aku nak campak kertas-kertas aku yang lain.banyak gila kot.segunung kertas ada kat bilik aku ni.aku nak  bakar,tapi abang aku tak kasi.dia kata "nanti elok-elok dapat A ,jadi B pulak nanti.".ye la,berkat ilmu kan.

kenapa mukadimah post aku ni macam  tersasar jauh dari tajuk sebenar ha ?LOL.
sekarang ni kan aku dah tak bergelar student lagi,dah sah-sah la aku tak kan jejakkan ibu jari kaki aku kat sana lagi.so,perasaan rindu n mula la mencengkam-cengkam hati aku ni ha.RINDU gila kot.sejak dari habis SPM,aku asyik teringatkan sekolah je.rasa teringin pulak nak jadi junior baliK.rindu tahap gaban.terutama bila aku tengok balik majalah sekolah.bertambah sebak pulak rasanya.kawan-kawan aku pulak jenis yang menyendiri je .FB pon diorang jarang online.lagi lah bertambah rindu akuu ni.

oh ya,hari tu,masa aku tengah kemas-kemas bilik yang macam tongkang tunggang terbalik ,  aku jumpa something yang sangat bermakna kat dalam fail Darjah 6 aku.hehe.aku jumpa lukisan masa aku darjah 1.KAU HADO ?haha.sebenarnya aku dah lama dah simpan benda tu since tamat sekolah rendah.cuma tak pernah keluarkan dari fail tu je.mak aku tengok pon dia terkejut.siot.terharu aku dengan cikgu aku yg simpan gambar tu since aku darjah 1.sebak siot.ye la,kalu aku jadi ckgu tu,aku buang je lukisan tu.bukannya pakai lagi pon kan.



this is it.buruk gila kan.tulisan adik aku yang 5 tahun pon jauh lebih cantik dari tulisan aku.cis.


lukisan ni aku tak ingat time darjah berape.maybe darjad 2 kot,sebab lukisan ni nampak lebih senonoh dan lebik okayyyyyyyyyy dari gambar ikan tadi.kertas pon pakai kerats warne coklat yang kasar tu.sekarang mana ada pakai lagi kertas tu.



banyak lagi gambar aku nak upload ni.semua rekod aku dari darjah 1  sampai darjah 6,surat-surat cinta aku dengan husna, presents , and yadda-yadda.tapi,sekarang ni aku nak tido.esok cousin aku kahwin.hari ni sehari suntuk aku siapkan bunga telur (over je kata sehari suntuk.macam buat sorang-sorang pula:P ) esok je la aku upload.kalau rajin.k bye !


No comments: