Saturday, July 2, 2011

oh,MY HEARTBEAT !

 Assalamualaikum.

Amboi,ada orang tu dah pasang heartbeat you..!hihi.macam yang korang lihat sidebar blog ni,dah ada iklan HEARTBEAT tercacak kat situ.YE,aku memang dah lama memendam rasa, memeram keinginan nak pasang HEARTBEAT. terkulat-kulat aku tunggu nak buat heartbeat ni.Akhirnya,terlaksana jugak.
Ye la,kalau nak pasang NUFFNANG, i tak reti la nyahh! HEARTBEAT ni senang sikit.register tak sampai 10 minit.siap!

so,aku nak ajak korang-korang semua pasang hearbeat ni. meh,aku tunjukkan cara dia.


1) mula-mula,klik dekat banner hearbeat kat sidebar ni.

2) then,klik dekat tempat yang aku bulatkan tu.


3)tekan ,'create account'


4) isi form kat situ then klik ' i agree to hearbeat's term of service'.

5)then klik, 'MY HB!Affiliate'

6) isi form dia


7)and pilih cara pembayaran yang korang nak,

8) klik '  I agree' .lepas tu,untuk banner pulak,klik yang aku bulatkan tu.and pilih bentuk banner yang korang nak.

9) siap !!kalau nak cek earnings yang masyukkk tu,klik 'MY HB!Affiliate.

p/s : sila la klik banner saya banyak kali.HIHI.

No comments: