Tuesday, December 21, 2010

Blogger x bertauliah.T_T

salam semua.:D

tadi,aku baru je check2 it out adik sedare aku punyer blog.
haha!melihatkan blog die yang tak bley blah KECOMELAN nye itu,buat aku rasa kecik je dalam arena pemBLOG an nih.(betol ke ayat aku nih?hentam saje la.!)mane tak nyer,blog die cute gilerrsss!!!haha!jeles2!haha!kalau die bace blog hampas aku nih,mau 3 hari 3 malam dia gelak kot.(ceh..hiperbola je aku nih.==').tapi,tapi kan..normal la tu..for beginner macam aku yg zero mero ilmu nyer pasal blog tapi GATAI benau nak buat blog..!belajar dari kesilapan.aku pon still teroka and mengGOOGLE pasal blog nih..kirenyer aku ni bersemangat waja la kan nak join korang2  yg sangat terer dlm berblogging ni,kan?kan?kah!kah!pape pon,blogging is my passion now!!
love you blog!mmmuahh!
kih!kih!

No comments: