Saturday, May 14, 2011

HAPPY TEACHERS' DAY!!


Terima kasih cikgu sebab ajar saya perkara yang saya tak tahu
Terima kasih cikgu sebab jadikan saya sebagai model waktu saya darjah 4.
Terima kasih sebab marah dan rotan saya bila saya tak siap kerja sekolah,tak bawa buku
Terima kasih cikgu sebab tegur saya bila saya buat salah
Terima kasih cikgu sebab prihatin bila saya pengsan kat sekolah
Terima kasih cikgu sebab bacakan doa pada kepala saya waktu PMR dulu
Terima kasih cikgu sebab jadikan saya kawan cikgu
Terima kasih cikgu sebab faham perasaan saya bila kalah forum
Terima kasih sebab pujuk saya waktu tu
Terima kasih sebab beri saya markah yang baik dalam exam
Terima kasih cikgu sebab puji saya ni menawan (wahhh!)
Terima kasih cikgu sebab ajar saya jadi pengerusi kelab yang baik
Terima kasih cikgu sebab buat lawak bila saya dah mengantuk dalam kelas cikgu (teehee) 
Terima kasih cikgu sebab back-up saya waktu 'LEARN A WORD A DAY' dulu
Terima kasih cikgu sebab sabar bila saya tanya berulang-ulang kali sebab saya memang tak faham apa yang cikgu ajar waktu tu --"
Terima kasih cikgu sebab sudi dengar masalah saya
Terima kasih cikgu sebab beri saya borang putih hanya kerana tak bawa buku nilam --"
Terima kasih cikgu sebab beri sokongan bila saya rasa down waktu masuk pertandingan

DAN TERIMA KASIH CIKGU SEBAB MUNCUL DALAM HIDUP SAYA SELAMA 13 TAHUN NI!!




p/s: apresiasi di atas bukan dituju kepada seorang guru,tetapi kepada semua guru yang muncul dan pergi    dalam hidup saya:D

No comments: