Thursday, September 1, 2011

murtad.jahil sungguh.

Assalamualaikum..


godek punya godek blog orang ,aku terjumpa ni.


group ni dah memang sesat la.aku nasihatkan kat korang jangan godek group ni lama-lama sangat.takut iman kita pulak yang terpesong.diorang banyak memutarbelitkan fakta dan mempersoalkan kesucian AL QURAN.dan dah tentunya, diorang mempersoalkan ALLAH.astagfirullahalazim.

serious wei,melampau gila kot diorang ni.diorang ingat murtad tu ialah jalan yang paling mulia sekali.member group ni pon da cecah 551.ramai gila kan ? Jujur la aku cakap kan ,apa yang sebenarnya diorang fikir masa diorang muretad tu ? Kenapa diorang bangga sangat jadi murtadian ? kenapa setelah berpuluh tahun hidup dalam Islam,mudah sangat diorang nak lepaskan iman diorang ? Kenapa diorang masih jahil ?

Aku teringin nak join group ni, at least dapat gak kasi nasihat kat diorang ni.tapi,memanndangkan ilmu yang tak banyak kat dada ni,aku lupakan je. bukan senang nak berdakwah ni.Kena penuh bijaksana dan berhikmah.dan mesti ada hujah yang bernas. Kalau tak de ilmu tu,baik jangan. cukuplah dengan bagi teladan yang baik. takut-takut ,murtadian ni lagi pandang hina dekat ISLAM..
nauzubillahiminzalik.yang like tu memang nak kena sepuk betul la.


Nama mak bapak dia bagi pon dah baik.NURULHUDA. cahaya petunjuk.aku doakan diorang dapat hidayah.AMIN.

jahil .

SO,berbekalkan kudrat (ayat skema) kita yang tak seberapa ni ,jomlah kita tunjukkan teladan yang baiksebagai umat ISLAM. tak payah la hina  murtadian ni. memang diorang salah. tapi kita ni pon banyak juga khilaf nye kan. AKU cuma harap ada pihak yang dapat tunjukkan diorang ni jalan yang benar.Tapi,cuma ALLAH je yang selayaknya nak bagi hidayah kat diorang ni.






No comments: